اجاره خانه لوکس در شیشلی استانبول

اجاره خانه لوکس در شیشلی استانبول

شهر :
  • استانبول
منطقه :
  • اسنیورت
نوع معامله :
  • اجاره
  • خرید
نوع ملک :
  • ویلایی

اجاره آپارتمان مبله در شیشلی استانبول می توان گزینه خوبی برای شما باشد، زیرا شیشلی یکی از محله های مهم استانبول است که موقعیت خوبی دارد و به امکانات رفاهی گسترده از جمله استخرهای روباز و بسته، مرکز تناسب اندام، اسپا و رستوران هاب نزدیک است.

تمامی اقامتگاها و آپارتمان های مبله شیشلی در موقعیت مناسبی قرار دارند و به بخش های مرکزی استانبول دسترسی آسانی دارند، از این نظر با اجاره آپارتمان مبله در شیشلی استانبول می توانید از جذابیت های دیدنی و امکانات رفاهی استانبول استفاده کنید.

همچنین شیشلی فاصله کمی با فرودگاه آتاتورک و فرودگاه سابیها گوکچن دارد. همچنین حداقل ۵ مرکز خرید پیشرفته در ۵ کیلومتری آپارتمان مبله در شیشلی استانبول وجود دارد که از جمله آنها می توان به Demirören، Profilo، Cevahir و Astoria در Gayrettepe اشاره کرد.

سیل عظیمی از مسافران کوتاه مدت تا میان مدت از تمام نقاط جهان به خصوص ایران به استانبول سفر می کنند. بسیاری از مسافران، به خصوص اگر قصد دارند بیش از یک هفته یا بیشتر در استانبول اقامت کنند، به دنبال اجاره آپارتمان مبله در ترکیه هستند که جایگزین ارزان تری برای هتل های لوکس است. آپارتمان های سرویس شده نیز فضای شخصی بیشتری نسبت به هتل ها ارائه می دهند.

اگرچه بازار آپارتمان های مبله اجاره ای در شیشلی استانبول به اندازه شهرهای اروپایی رواج ندارد، اما املاک بسیاری وجود دارند که فضاهای زندگی خدماتی را در محله های مرکزی شهر به خصوص شیشلی ارائه می دهند. خدمات معمولاً شامل نظافت اولیه، اتصال به اینترنت وای فای و سایر موارد اساسی است.